Welkom - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Michel Timmermans - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Michel Timmermans - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Michel Timmermans

Blijf op de hoogte en volg Michel

16 Augustus 2011 | Nederland, Eindhoven

Welkom op mijn website waar ik verslag zal uitbrengen van een fietsreis die ik door Oost Afrika ga maken.

De reis zal starten in Khartoum en eindigen in Dar es Salaam. Ik vetrek 4 oktober 2011. Het plan is om eind december op Zanzibar te eindigen en 5 januari 2012 terug te vliegen.

De route is als volgt gepland: Sudan - Ethiopie - Kenia - Uganda - Rwanda - Tanzania.

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen en foto's van mij lezen en eventueel reacties plaatsen. Je kunt jezelf aanmelden op deze site, zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in mijn dagboek staat.

Veel kijk- en leesplezier.

Michel

• 30 September 2011 - 07:09

Monique:

He Mies, wat ziet je er strak uit op de fiets...heel veel plezier en mooie ervaringen!

• 30 September 2011 - 07:29

Petrie:

Hoi Michel, ik heb me gelijk aangemeld om al jouw avonturen te blijven volgen. Ga op pad en geniet. Groet, Petrie

• 30 September 2011 - 08:51

Trees:

Hé Michel veel fiets-plezier en geniet van deze avontuurlijke reis.

Groetjes Trees

• 01 Oktober 2011 - 17:29

Joyce:

Ga genieten!!

• 03 Oktober 2011 - 14:28

Chantal Hanegraaf:

Hee Michel, veel fiets plezier, en ga lekker genieten

• 03 Oktober 2011 - 17:50

Fidde:

Make sure you write a few words in english so that your favorite swedish friend will understand.

Enjoy the saddle=)

• 05 Oktober 2011 - 08:09

Rik G:

Yp Miesj,

Helaas niet meer gesproken op je laatste avond maar wij wensen je heel veel reisplezier en avontuur toe.

Hou ons op de hoogte en take care!

R & M

• 05 Oktober 2011 - 12:52

John S:

Yo Edje,

Have fun and take care!!

Gr John

• 08 Oktober 2011 - 11:12

Jan T:

Yo Mich,

Veilig aangekomen... kijk met smart uit naar je reisverhalen.
    Have fun.................

• 19 December 2011 - 23:35

Paul Van Der Wees:

hoi michel, weet je nog wie ik ben ? Ik zit te smullen van je reisverslag ! Vroeger met coen de libelles in de vijver bestuderen en nu op de fiets een mega tocht maken, helemaal te gek ! Ik heb dit jaar 3 maanden door de VS en Canada gereisd, maar dan op 4 wielen, 2 is ook een idee, helemaal voor dat continent denk ik ... maar een een keer een bakkie T of koffie doen als je weer terug bent ! groeten en vasthouden hoor dat reis en ontdek virus ... dream out loud !